top of page

כיצד לבחור יועץ?


ראשית, כאשר בוחרים יועץ בתחום הלוואות ככלל, חשוב לבדוק שהוא בעל ניסיון וביצע בפועל ובהצלחה ליווי של בעלי עסקים לבקשת הלוואות. היתרון ביעוץ עם חברה מנוסה, הוא הניסיון העשיר של אנשי המקצוע שלנו אל מול הגופים השונים והבירוקרטיות הבלתי נגמרות בדרך אל ההלוואה.


כבר בשיחה הראשונית עם בעל העסק, אנו נוהגים לאוסף ממנו מידע רב ככל שניתן על העסק שהוא מעוניין לפתח או להקים, דוחו"ת קודמים, מטרת ההלוואה, הסכום שהוא מעוניין לקבל וכו'. לאחר מכן, אנו בודק את ההיתכנות שלו מבחינת הקריטריונים שהציבה המדינה והגופים השונים, לקבל את ההלוואה בערבות המדינה.


באמצעות בדיקה מעמיקה של מספר קריטריונים מרכזיים וביניהם: ההיסטוריה הפיננסית של העסק ובעליו, מצבו הנוכחי של העסק אשר חייב להיות מושלם ותקין (ללא עיקולים בחשבונות הבנק, ללא שקים חוזרים, תיקי הוצל"פ, פשיטות רגל, וכו'), וכן את הסכום המבוקש ויכולתו של בעל העסק להחזיר את ההלוואה שהוא מבקש.


מעבר למימוש הזכויות שמציעה המדינה והקרנות השונות, חברתנו מהווה בית חם לכלל הלקוחות. אנו מתחייבים להיות האוזן הקשבת לצרכים ולבעיות שלכם, כדי שנוכל להתאים את המסלול הנכון עבורכם תוך מתן המענה הטוב ביותר לצרכיכם האישיים. חברתנו מעסיקה ועובדת בשיתוף פעולה עם יועצים פיננסים, רואי חשבון, כלכלנים ועורכי דין מהשורה הראשונה אשר ידעו לתת את המענה המקצועי ביותר תוך שמירה על ערכי שקיפות, אמינות וליווי אישי ואכפתי.

bottom of page